poniedziałek, 7 marca 2016

Wielkanoc w różu

Dzisiaj witamy w naszym miszmaszowym zespole Agnieszkę.
Agnieszka robi prześliczne prace - czaruje tekturkami i zachwyca mediami ;-)
Wszystko co stworzy możecie podziwiać na jej blogu
http://photoscrapworld.blogspot.com/
Robi także wspaniałe zdjęcia :)
Mam nadzieję, że z przyjemnością będziecie podglądać co Aga dla Was przygotowała.
A już teraz oddaję jej głos ;-)


 Witajcie ;-D

Z ogromną radością przybywam dzisiaj z moją pierwszą inspiracją w ramach DT sklepu Miszmasz Papierowy (serdecznie dziękuję za zaproszenie).  Jest  to wielkanocna kartka w nietypowych wielkanocnych odcieniach, w której tekturki pokolorowałam za pomocą farb akwarelowych i pasteli. W pracy wykorzystałam  bazie, kwiatowe tło oraz piękną gałązkę wiśni.
Mam nadzieję, że moja Wielkanoc w różu Wam przypadnie do gustu i zapraszam serdecznie na nasze wielkanocne Wyzwanie z Jajem.
 


Pozdrawiam serdecznie,


1 komentarz: